Skip to main content
Al de hele dag heb ik geen mobiel internet. Toestel uitzetten 10 min al twee keer geprobeerd zonder succes. Wat kan er aan de hand zijn?
Hoi Lotte225,



Dat is niet fijn, geen mobiel internet. Staat 'Mobiele data' aan op je telefoon? Wat ik voor je ga doen, is een reset uitvoeren op je simkaart. Dit houdt in dat je simkaart even van het netwerk wordt gehaald. Als je je telefoon voor tien minuten zet, kan de reset doorgevoerd worden.



Laat je het weten als internet het weer doet? :$



Groetjes, Angelica
Hi Angelica, dank voor de reply. Mobiele data staat aan. Fijn als je de simkaart wilt resetten
Hoi Lotte225,



Graag gedaan! Ik zie dat het niet heeft geholpen 😞



Mijn collega heeft aangegeven een kruistest te doen, door je simkaart in een andere telefoon te doen. Zo kunnen we achterhalen of het aan de simkaart ligt of aan de telefoon. Wat voor telefoon heb je?



Groetjes, Angelica
Hi Angelica, het is gelukt, het lag aan mij. Sinds de update van mijn nexus5 stond 'mobiele data aan' niet meer onder de optie mobiele netwerken, maar onder dataverbruik! En die stond na de update uit.. Wellicht ook handig voor jullie om te weten!
Hoi Lotte225,



Dat is inderdaad handig om te weten. Bedankt voor je reactie en fijn dat het probleem is opgelost!



Groetjes,

Sean

Reageer