Skip to main content
Mijn mobiele data werkt niet.

Ik heb op mijn simyo al het internetten in Nederland aan staan.

Ik heb een dagbundel van 20mb, die ik nu niet heb kunnen gebruiken.

Hoe kan ik dit verhelpen?????
Hoi Jellet,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, dat is lastig! Je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van deze bundel.



Je hebt er goed aan gedaan om de optie via Mijn Simyo aan te zetten. Dit is een belangrijke stap om een connectie te maken met het netwerk. Buiten deze optie, zal jouw telefoon ook helemaal goed ingesteld moeten worden. Via onze toestelhulp kun je dit stap voor stap instellen. Wil je dit eens proberen?



Mocht dit niet de oplossing bieden, dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een telefoon te testen waarvan je weet dat deze op internet kan. Daarnaast wil ik graag weten of een simkaart waarvan je weet dat er een internetconnectie gemaakt kan worden, wel werkt in jouw telefoon. Zo kunnen we precies zien waar het probleem precies vandaan komt. Alvast bedankt voor de extra informatie.



Laat je weten of het gelukt is? Mocht dit niet het geval zijn, gaan we natuurlijk verder kijken voor je.



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Internet'. Daar past jouw vraag beter :)



Groetjes,

Angela
Hoi Jellet,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, dat is lastig! Je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van deze bundel.



Je hebt er goed aan gedaan om de optie via Mijn Simyo aan te zetten. Dit is een belangrijke stap om een connectie te maken met het netwerk. Buiten deze optie, zal jouw telefoon ook helemaal goed ingesteld moeten worden. Via onze toestelhulp kun je dit stap voor stap instellen. Wil je dit eens proberen?



Mocht dit niet de oplossing bieden, dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een telefoon te testen waarvan je weet dat deze op internet kan. Daarnaast wil ik graag weten of een simkaart waarvan je weet dat er een internetconnectie gemaakt kan worden, wel werkt in jouw telefoon. Zo kunnen we precies zien waar het probleem precies vandaan komt. Alvast bedankt voor de extra informatie.



Laat je weten of het gelukt is? Mocht dit niet het geval zijn, gaan we natuurlijk verder kijken voor je.



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Internet'. Daar past jouw vraag beter :)



Groetjes,

Angela






Het is al opgelost alleen even aan- en uitzetten. Waarom die dan wel werkt weet ik niet maar het werkt!
Hoi Jellet,



Wat goed dat je internet weer werkte na het opnieuw opstarten van je telefoon 🙂. Soms staat er iets niet goed in de telefoon, zonder dat je dit in de gaten hebt. Na het opnieuw opstarten, herstelt hij dan de laatste settings waarbij er geen probleempjes waren 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer