Skip to main content
Hallo, een tijdje geleden heb ik een Iphone 4 overgenomen en een simonly pakket van jullie ontvangen. Na dat ik het thuis had gekregen heb ik alles geactiveerd ( denk ik ), alles deed het ik kon bellen, interneten met wifi en ik had ook 3g buiten huis. Omdat ik nog een weekje moest wachten voordat mijn nummer was overgezet heb ik de mobiel niet gebruikt. Van de week een berichtje ontvangen dat mijn nummer was overgezet maar nu ondekte ik dat ik dus buiten huis geen internetverbinding heb. Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen. Graag ontvang ik een reaktie.
Hoi Jens, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vreemd dat je eerst wel verbinding had met mobiel internet en nadat je abonnement in is gegaan opeens niet meer.



Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met een collega aan de telefoon en diegene de simkaart even een reset heeft gegeven, oftewel even van het netwerk af heeft gehaald en er weer terug op geplaatst heeft.



Heeft dit geholpen? Zo niet, dan raad ik je aan even te checken welke APN je hebt ingesteld bij je internetinstellingen, dit moet namelijk de APN "internet" zijn.



Ik hoor graag van je of het probleem daarmee is opgelost! 🙂

Reageer