Skip to main content
Gisteren is mijn nummer overgezet naar Simyo en nu gebruik ik dus de simyo-simkaart. Ik heb geen internetverbinding op mijn Samsung Galaxy S-plus. Alle oplossingn, die ik op het forum lees (packetgegevens uitschakelen, telefoon uit en aanzetten) werken niet.
Hoi Sigrid67,



Heb je al de instellingen ontvangen via sms "JA" naar 1300?

Als dit niet werkt, heb je de instellingen al handmatig ingevoerd?



Post anders je instellingen hier, dan kunnen we er naar kijken. Of probeer deze eens.



Verbindingsnaam: KPN internet

APN: portalmmm.nl

Proxy:

Poort:

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Server:

MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc

MMS Proxy: 10.10.100.20

MMS Poort: 5080

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype: PAP

Type toegangspunt: default,mms,supl



mvg,

Martijn
Gisteren is mijn nummer overgezet naar Simyo en nu gebruik ik dus de simyo-simkaart. Ik heb geen internetverbinding op mijn Samsung Galaxy S-plus. Alle oplossingn, die ik op het forum lees (packetgegevens uitschakelen, telefoon uit en aanzetten) werken niet.



Hoi Sigrid67,



Heb je iets gehad aan de instellingen van Martijn®️? En dit topic bood ook geen uitkomst?



Ik heb je internetoptie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Als je je toestel even aan en weer uit kunt zetten, kunnen we zien of het geholpen heeft. Werkt dit niet dan raad ik je aan om de simkaart eens in een ander toestel te stoppen om uit te sluiten dat het aan je toestel ligt. Dan kunnen we daarna weer verder kijken.

Ik hoop natuurlijk dat het nu gewoon werkt 🆒



Groetjes,

Charlene

Reageer