Skip to main content
'Ik heb een samsung galaxy trend lite 7390. Wel een kleine bundel van 200mb erop maar ik kan niet op internet als er geen WiFi in de buurt is. Mijn man heeft gisteren de tips hier op het forum opgevolgd maar tot op heden geen internet. Kan iemand mij helpen?'.
Hallo,



Internetten via Wifi en via Simyo (Data) staan los van elkaar.

Wifi wordt niet ondersteund door Simyo maar wel vaak aanbevolen bij veelvuldig internetten.



Het toestel juist instellen voor internet via Simyo kunt u doen door de stappen te volgen die in onderstaande link staan.



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/s7390-galaxy-trend-lite/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Dank je wel Raytje. Ik ben een rasechte digibeet dus ik laat het vanavond even aan manlief lezen. Ik was onderweg en had zowel een Whatsappje gestuurd en eentje ontvangen maar dat lukte pas toen ik in de avond weer thuis was en mijn telefoon zijn eigen router herkende. Toen was de informatie niet meer relevant. Gisteren van alles geprobeerd maar we gaan je tip opvolgen. Fijne dag nog!
We horen het graag als het gelukt is en uiteraard bij vragen 🙂
Ik had vanmorgen nog een keer een sms naar 1300 gestuurd maar gisteren mislukte het versturen, nu ging dat wel goed maar na alles opgevolgd te hebben...geen internet.

Maar dankzij jouw tips werkt het wel. Heel hartelijk dank!
Graag gedaan :)



En mocht je weer ergens mee zetten, en je kan het niet vinden op de service pagina's of het forum, zien we je vraag graag tegemoet 🙂
Hoi Chanti, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Internet.



Super dat Raytje je zo goed heeft geholpen. Dankjewel Raytje 😃 Ik ben blij dat je weer kan internetten.



Zoals Raytje zegt: je bent altijd welkom op het forum 😃
Ik had vanmorgen nog een keer een sms naar 1300 gestuurd maar gisteren mislukte het versturen, nu ging dat wel goed maar na alles opgevolgd te hebben...geen internet.

Maar dankzij jouw tips werkt het wel. Heel hartelijk dank!




Misschien nog handig om te weten dat instellingen ontvangen per sms niet werken op een smartphone.

De toestelhulpen zijn geweldige hulpmiddelen om je toestel in te stellen.

Enne...fijn dat er weer iemand geholpen is.
Dank je wel voor je aanvulling.
Ook wij moderators zijn weer eens blij met de aanvulling van de leon 🙂.

Reageer