Skip to main content
Hallo.........

Ik heb sinds vorige maand een abonnement met 300 bel en sms minuten,maar zonder internet.

Toen ik keek bij mijn simyo zag ik dat ik enorm buiten mijn bundel zat terwijl ik deze maand 4 keer heb gebeld en 1 sms'je heb verstuurd.

Ik zag toen dat dit door mijn internet kwam,wat ik dus niet in mijn abonnement heb zitten.

Mijn vraag is daarom;

Hoe kan dit?
Je had al die tijd wel internet, alleen wist je dat misschien niet. Het maakt niet uit welk belabonnement je hebt, totdat je de optie "Mobiel internet" uit zet op Mijn Simyo heeft je toestel toegang tot het internet in Nederland.



Als je dat niet wilt, moet je die optie uitzetten. Dan kan je alleen internetten via WiFi. Maar wil je wel regelmatig mobiel kunnen internetten voor een prijs per MB die een stuk lager is dan de standaard "buiten-bundel" tarieven, neem dan zo snel mogelijk een bundel die bij je past. Doe dit op Mijn Simyo. Omdat je nog geen internetbundel hebt, gaat deze bundel meteen in.
Hoi juliettezamani,





Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Ik zie dat Scotsman je vraag beantwoord heeft, dank daarvoor 🙂 Al onze klanten hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van mobiel internet. Zolang de internetoptie is ingeschakeld is het mogelijk te gebruik te maken van mobiel internet. Het maakt hierbij niet uit of je data-bundel heeft of niet. Wanneer je geen internetbundel heeft, word je per sms door ons geïnformeerd zodra je 5 MB internet hebt verbruikt.



Via Mijn Simyo kan je de optie 'Internet op je mobiel' uitschakelen. Dit kun je doen onder het kopje "Instellingen". Je kan dan nog wel via Wi-Fi op internet met je toestel.



Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer