Skip to main content
Hoi.

Ik kan wel bellen en smsen maar mobiele internetten dan doet tie niet. Instellingen staan goed bij namen toegangspunten.
Staat internet op je mobiel aan op je Simyo pagina?



Zo ja, welke type telefoon heb je en heb je voorheen al internet kunnen gebruiken met deze telefoon en Simyo?
Ja staat aan. Ik heb een samsung s4.
Probeer de stappen uit onderstaande link is als je wilt? Grote kans dat je het werkende krijgt :)



https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-stel-mijn-smartphone-voor-internet-9563/
Ik heb eens me mobiel en uit en aan gezet.. wat zou het kunnen zijn?
Hoi lovely87, leuk om je weer op het forum te zien.



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)



Top dat Martijn®️ en Raytje je al op weg hebben geholpen.

Het is inderdaad goed om te kijken of je optie ‘Internet op je mobiel’ aanstaat. Heb je je internetinstellingen doorgenomen? Via toestelhulp kun deze doornemen en kijken of alles nog goed staat in je telefoon.



Ook heb ik je internetoptie gereset. Wil je je telefoon uit en aanzetten? Zo wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk 🙂



Als de tips niet helpen, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon?



We horen het graag van je :o



@Martijn®️ en Raytje; bedankt voor jullie hulp!

Reageer