Skip to main content
Sinds eergisteren heb ik een iphone 6, hiervoor had ik een iphone 4 en dus 3g. Ik heb gisteren op 'mijn simyo' dit veranderd naar 4g. Ik had geen internet en heb toen alles gecontroleerd, alle instellingen waren juist. Ik heb contact opgenomen met simyo. De medewerkster vertelde dat er iets was misgegaan met het omzetten, mijn simkaart werd gereset en ik zou na 5 minuten 4g moeten hebben na uit-aan zetten. Dit was niet het geval dus belde ik na een uur weer met simyo. Toen werd mij verteld dat het opgelost werd door iemand anders en dat ik die dezelfde dag nog bericht zou krijgen dat het gelukt was. Het is nu de volgende dag en ik heb nog steeds geen 4g maar ook geen 3g meer. En jullie nog een keer bellen is ook bijna geen optie, mijn belminuten gaan zo hard als je steeds in de wacht word gezet. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk gebruik kan maken van 4g, ik heb nog nooit problemen gehad met simyo. Misschien kan iemand mij vertellen hoe het nu verder gaat.
Hoi Anouk91, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je ook op een andere plek een reactie hebt geplaatst. Mijn collega Ruud heeft hier al op geantwoord. Je kunt zijn antwoord lezen via dit topic.



Daarnaast kun je met je Simyo simkaart gratis bellen naar 1200. Je krijgt dan direct onze klantenservice aan de lijn. Mocht je nog eens telefonisch contact met ons willen opnemen, dan weet je in ieder geval dat dit ook mogelijk is 🙂
Hoi Naomi,



Bedankt voor je reactie. Ik heb begrepen dat er een storing is met jullie 4g netwerk. Zou mijn 3g weer aangezet kunnen worden? Ik heb op dit moment namelijk helemaal geen internet. Ik heb gekeken op 'mijn simyo', maar je moet natuurlijk voor de 25e je bundel veranderen. Kan mijn 3g aangezet worden en zodra jullie 4g het weer doet dit omgezet worden?

Ik hoor het graag.
hi Anouk91,



Ik meld het ook nog even op het forum, maar zoals je weet werkt je 4G inmiddels weer 😃

Reageer