Skip to main content
ik krijg geen toegang tot mobiel internet. Ik kan het wel aanzetten bij instellingen (sony xperia go), maar hij is om de een of andere reden niet actief. Er staat dus ook geen 'G-tje' of zo bij mijn netwerkverbindingsbalkjes. Hoe is dit op te lossen?
Heb je internet via mijn simyo aanstaan?
Hoi rockdude, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Goed dat je in je telefoon mobiel internet al hebt aangezet. Wil je de andere internetinstellingen ook doornemen en kijken of alles goed staat? Je kunt via toestelhulp dit doen :)



Ik zie dat je optie 'Internet op je mobiel' zoals maikel.martens vraagt aanstaat 🙂 Je kunt deze optie uit en aanzetten op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Deze optie heb ik voor je reset. Wil je je telefoon eenmalig uit en weer aanzetten? Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden.



Als de bovenstaande stappen niet werken, zou je je simkaart dan kunnen testen in een andere telefoon? Zo kunnen we kijken waar het probleem ligt.



Laat je het ons weten? :o



@maikel.martens; dank voor je hulp 🙂
@maikel.martens @-Naomi



internet staat gewoon aan. Het is dus vooral gek dat mijn telefoon niet aangeeft dat hij in verbinding staat met mobiel internet. Bij mijn verbruik van Maart op 'Mijn Simyo' heeft ie ook nog niks gebruikt dus. Wat ook gek is: bij eventuele abonnement wijzigingen (van de hoogte internetbundel) kan ik niets wijzigen,.. sterker nog: niets staat geselecteerd.

Daarentegen staat onderaan die pagina bij 'Internet op je Mobiel Nederland' dat hij aanstaat.

Ik heb zoals je hebt gezegd gewoon internetinstellingen bijgewerkt, al een paar keer zelfs. Maar hij heeft nog steeds geen internet verbinding.



Even ter verduidelijking, mijn ene smartphone (Archos 50c Oxygen) is beschadigd en niet meer operationeel, daarom heb ik dus mijn simkaart in mijn oude telefoon gedaan; Sony Xperia Go. Bellen en smsen doet ie wél.



?
Hij doet het alweer! Ik weet niet hoe het komt. Ik kwam er in ieder geval achter toen ik mijn wifi uitzette, hij deed het ineens wel.

In ieder geval toch bedankt.
Hoi rockdude,



Wat fijn om te horen dat je telefoon nu weer verbinding heeft met internet! Ik zie dat we verder niets meer aan je aansluiting hebben aangepast, dus misschien lag het aan het netwerk bij jou in de buurt. Hou je het voor ons in de gaten of je internet het blijft doen? 🙂

Reageer