Skip to main content
Beste helpdesk,



Sinds gisteren heb ik geen internet meer op mijn mobiel. Ik heb het volgende al geprobeerd:



- toegangspunten verwijderd en opnieuw via 1300 binnengehaald

- mobiel aan en uitgezet



Kunnen jullie hier naar kijken?
Hoi Fiek,



Welkom op het forum!

Van welk merk toestel maak je gebruik? Ik heb je aansluiting een reset gegeven graag je toestel uit zetten en over 5 minuten weer aan zetten. Kan je mij laten weten of het internet weet werkt.
Hoi Fiek, Welkom op het forum! Van welk merk toestel maak je gebruik? Ik heb je aansluiting een reset gegeven graag je toestel uit zetten en over 5 minuten weer aan zetten. Kan je mij laten weten of het internet weet werkt.




Hoi Natascha, ook ik heb sinds de kerstdagen geen dataverbinding/mobiel internet meer. Ik heb een HTC Wildfire S. Kun jij hier iets aan doen?
Hallo Natasha,





Het werkt weer... Bedankt !
Hoi Fiek,



Graag gedaan en een fijne dag! 🙂

Reageer