Skip to main content
Ik heb geen internet op mijn iPhone 4S op Mallorca. Verschillende zaken al geprobeerd zoals APN instellingen wijzigen iPhone uit/aan zetten, harde reset maar niets heeft geholpen.



In een ander draadje zag ik dat de moderator de kaart heeft gereset en dat daarna het probleem was verholpen. Kan ik dat resetten ook zelf?



Hoop dat iemand mij kan helpen.



Groeten Angelique
Hoi Angeders, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je niet online kunt komen in het buitenland. Ik zie dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd aan je aansluiting, maar er is ondertussen nog geen verbruik gemeten. Samen met de IT-afdeling heb ik je aansluiting nagelopen en er stond inderdaad op netwerkniveau iets niet helemaal goed. Dit is gelijk aangepast.



Zou je de telefoon eens helemaal uit/aan willen zetten? Op die manier kan je simkaart zich weer helemaal opnieuw aanmelden bij het netwerk en krijgt je telefoon de juiste instellingen door.



Ik wil je nog waarschuwen voor de hoge kosten die mee kunnen komen met internetverbruik in het buitenland, dus let hier op! Wil je me laten weten of je na het aanzetten weer op internet kunt? 😃
Hoi Tiury,



Hartelijk dank voor het ondezoeken van het probleem, ik ben echter alweer in Nederland.

Het was inderdaad erg verevelend om geen toegang te hebben tot het internet, ik ben op de hoogte van de kosten maar ik kan niet zonder een internet verbinding. Geluukig kon ik meeliften op de internet verbinding van mijn vriend maar dat is natuurlijk niet de oplossing.



Aanstaande Zaterdag vertrek ik weer weer naar het buitenland en zal dan weer proberen connectie te maken.

Ik zal een reactie plaatsen om je te laten weten of het internet weer doet.



Groeten,

Angelique.
Hoi Angeders,



Ik stel het heel erg op prijs dat je hebt gereageerd en dat je a.s zaterdag weer wil testen of je internet het nu wel doet. Mocht het weer niet werken, laat het ons dan gauw weten, dan kunnen we het oplossen terwijl je in het buitenland bent.



Nogmaals dank! 😃

Reageer