Skip to main content
Hoi,



Gisteren is mijn abonnement geactiveerd , nummer netjes overgezet van T-Mobile naar Simyo, Internetten in Mijn Simyo aangezet.

Ik kan bellen , gebeld worden.



Helaas werkt mijn internet nog niet, ik heb bijna van alles geprobeerd, ik word er gek van.



Ik zie NL KPN staan op startscherm ook 3G in Task Bar.



Wat ik geprobeerd heb :



In Settings/Cellular onder Active Network staat NL KPN ,

data connection = on 

data roaming options = roam

connection = 3g

network selection = automatic ( bij tap to select gebeurt er niks)



vervolgens kan ik op edit APN klikken helemaal onderin

daar vul ik in :

APN= internet

username = leeg

password = leeg

proxy server = leeg ( ook met 0.0.0.0 werkt het niet)

proxy port = leeg



na een reboot werkt het nog steeds niet.



Ook heb ik een app in settings die Connection Setup heet, daar kan ik de Carrier wijzigen, deze staat standaard op KPN , ook heb ik geprobeerd om Simyo te kiezen, maar hiermee helaas ook geen internet.



niks werkt, geen whatsapp geen facebook geen ie.



Ik hoop dat ik geholpen kan worden!
Er is een app beschikbaar genaamd Verbindingsinstellingen van HTC waar je gewoon de provider uit een lijst kan kiezen en simyo staat er ook bij.

Die stelt alles in.

Graag even proberen.
Er is een app beschikbaar genaamd Verbindingsinstellingen van HTC waar je gewoon de provider uit een lijst kan kiezen en simyo staat er ook bij.

Die stelt alles in.

Graag even proberen.





ik kanVerbindingsinstellingen van HTC niet in marketplace vinden, ook heb ik in het engels geprobeerd, no succes
Hoi Firro,



Welkom op het forum!



In deze topic kun je de instellingen van de HTC vinden: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/



Kun je mij laten weten of het nu wel werkt?
Ik heb in een pm gevraagd waar deze app te vinden is. Zodra ik antwoord heb hoor je het.
Hoi Firro,



Welkom op het forum!



In deze topic kun je de instellingen van de HTC vinden: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/



Kun je mij laten weten of het nu wel werkt?





bedankt voor je reactie, maar dit zijn toch wel de instellingen voor een Android.

Ik heb Windows Phone 7.8 ( Custom ROM ) , ROM is afkomstig van een Nokia Toestel.

Met mijn T-Mobile had ik wel internet, daarmee hoefde ik geen apn ofzo te wijzigen alles ging automatisch.
Hoi firro,



Heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je HTC? Ik zie namelijk dat er wel verbinding met internet is geweest via ons netwerk. De internet instellingen voor Windows phone kun je hier vinden.



Ik ben ook benieuwd naar die app Martijn. Ik heb die persoon ook een privé bericht gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Mocht jij wel een reactie hebben ontvangen, verneem ik het graag. :)



Groetjes,



Alex

Reageer