Skip to main content
hallo,



ik kan op mijn android telefoontje maar geen mobiel internet krijgen, alle apn toegangpoorten zijn juist. maar internet lukt niet.

G bereik heb ik vol. maar ook als ik een internetverbinding wil zoeken vind ik alleen de 2G Van kpn, en ook hier kan ik geen internet op krijgen.



wie kan mij helpen? heb dit probleem sinds ik een nieuwe telefoon heb
Welkom op het forum imco,



Zou je even kunnen laten weten van wat voor merk en type toestel je gebruik maakt zodat wij jou van de correcte internet instellingen voor jouw toestel kunnen voorzien?
Hoi wayne



het gaat om een merkloos telefoontje dat in het buitenland is verkregen hier gaat het volgens mij fout. al moet ik zeggen dat het telefoontje een nederlandse beschrijving heeft en het op android 4.0.3 draait. of kan het toevallig aan de simkaart liggen die bijna vol is?



groet
Hoi Imco,



Graag verneem ik van je welke melding je krijgt wanneer je browser opent op je toestel. Wellicht kan ik je dan verder helpen met het werkend krijgen van het internet.
Ik krijg een gewoon een melding dat de wepagina niet beschikbaar is.
Hoi imco,



Omdat je gebruik maakt van een toestel met het Android besturingssysteem raad ik je aan om de instellingen uit dit topic te gebruiken. Kan je laten weten of het werkt?



Groetjes,



Alex
Hoi alex. die had ik al voor dat ik dit topic opende geprobeert. werkt ook helaas niet. als ik reviews van andere mensen lees op het internet krijg ik eerder het vermoeden dat het aan de sim kaart ligt. wifi doet het wel. en bellen sms'n gaat ook perfect. maar een 3g net vinden lukt niet, ook niet met de juiste apn instellingen, het begint nu wel vervelend te worden.



gr imco
Ik heb een Samsung Note eerste type en ik heb nog geen internet.

handmatig instellingen ingevuld.

en geprobeerd met via sms ja 1300

Maar nog niets.

ik wacht nog even af kijk wat ik nog kan doen.

anders koop ik mijn abonnement in 1x af.  en stop ermee.
Hoi alex. die had ik al voor dat ik dit topic opende geprobeert. werkt ook helaas niet. als ik reviews van andere mensen lees op het internet krijg ik eerder het vermoeden dat het aan de sim kaart ligt. wifi doet het wel. en bellen sms'n gaat ook perfect. maar een 3g net vinden lukt niet, ook niet met de juiste apn instellingen, het begint nu wel vervelend te worden.



gr imco





Bij mijn was het zelfde tot een paar minuten geleden .  Handmatig nog eens alles na gezien en telefoon uit gezet voor 10 minuten opnieuw opgestart en het werkt  NU wel Goed.  
Ik heb een Samsung Note eerste type en ik heb nog geen internet.

handmatig instellingen ingevuld.

en geprobeerd met via sms ja 1300

Maar nog niets.

ik wacht nog even af kijk wat ik nog kan doen.

anders koop ik mijn abonnement in 1x af.  en stop ermee.





Het probleem is verholpen tot een paar minuten geleden . 

Handmatig nog eens goed alles na gezien. 

En telefoon uit gezet voor 10 minuten opnieuw opgestart en het werkt  NU wel Goed.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi alex. die had ik al voor dat ik dit topic opende geprobeert. werkt ook helaas niet. als ik reviews van andere mensen lees op het internet krijg ik eerder het vermoeden dat het aan de sim kaart ligt. wifi doet het wel. en bellen sms'n gaat ook perfect. maar een 3g net vinden lukt niet, ook niet met de juiste apn instellingen, het begint nu wel vervelend te worden.



gr imco




Hoi imco,



Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van internet via ons netwerk. Klopt het dat het nu werkt?



Groetjes,



Alex
Hoi Alex



het klopt dat ik weer internet heb, alleen heb ik het zelf opgelost door te gaan googlen. de apn instellingen die hier op het forum staan werken niet. echter de apn instellingen van kpn werken wel.



groet imco
Goed om te weten dat het werkt imco. Bedankt voor je terugkoppeling.



Vreemd dat de instellingen van ons niet werken. Heb je toevallig meerdere apn/toegangspunten staan. En welke apn gebruik je nu?



Groetjes,



Alex

Reageer