Skip to main content

Geen internet met dagbundel

  • 5 May 2012
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Ik heb zojuist internet ingeschakeld en een dagbundel gekocht, als test; geen internet terwijl op de site alles actief staat. Aan/uit gezet, geen resultaat.... Pffffff
Beste Aquila,



Wij verzoeken je de controleren of je toestel is ingesteld voor mobiel internet. Onderstaand vind u een instructie.

Voor deze manier van instellen dient u wel over WIFI te beschikken op uw iPhone.

Ga naar help.benm.at.

Let op: deze site dient u te bezoeken vanuit de iPhone.

Vervolgens ziet u onder aan de pagina onder features de optie Tethering, klik hier op.

Nadat de lijst met landen is geopend kiest u niet Nederland maar gaat u naar de laatste optie in de lijst "Create your own".

Hier stelt u de volgende gegevens in:

Carrier: Simyo

APN: internet

Username: KPN

Password: gprs

Klik vervolgens op download.

Hierna krijgt u de mogelijkheid om het profiel te installeren.



Een andere optie is het downloaden van software via de Apple website:

Windows: http://support.apple.com/kb/DL926

Mac: http://support.apple.com/kb/DL851



Graag vernemen we of het hiermee is verholpen.



Groetjes,



Manisha

Reageer