Skip to main content
Goeieavond.



Ik heb vanmorgen mijn 4g bundel geactiveerd via de site. Na het invullen van de goede APN gegevens heb ik mijn toestel een tijdje uitgezet en daarna weer aangezet. Ik las dat na een uurtje de 4g bundel actief moet zijn.

Maar ik had vanaf dit moment helemaal geen internet meer. Ook mijn 3g deed het niet meer. Ik heb nu geen internet mijn tekefoon zegt "mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk"

Ik heb een Iphone 6



Wat moet ik doen of kunnen jullie er iets aan doen?
Het enige wat ik kan doen is je wijzen op dit topic, maar dat ken je vast al aangezien je aangeeft dat je de goede APN gegevens hebt gebruikt.
Hoi maartie,



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Ik heb even in je gegevens gekeken. RicoK heeft je al goed doorverwezen. Wil je dat topic goed doornemen. Ook kun je voor 4G bij je APN portalmmm.nl invullen. De internetinstellingen zijn voor 4G hetzelfde als voor 3G.



Ook stond er iets nog niet helemaal goed. Het is nu goed gezet. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Op deze manier gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Laat je het ons weten? :)



@RicoK; bedankt voor je reactie!
Bedankt! Het werk nu goed 🙂
Ah top! Leuk dat je 't nog even laat weten 😮

Reageer