Skip to main content
ik heb vorige maand net niet mijn hele bundel verbruikt. Nu werkt mijn internet niet meer. Is mijn internet geblokkeerd bij jullie?
Hoi jamai, welkom op het Simyo forum!



Als je niet al je MB's gebruikt, dan wordt je internet niet geblokkeerd. Een blokkade komt wanneer er bijvoorbeeld bij een eerste herinnering nog geen betaling is gedaan ;)



Ik zie dat je ook al mijn collega Hodan hebt gesproken over je internetverbinding. Je internetoptie heeft zij gereset. Daarbij heeft ze ook aangeraden om je internetinstellingen door te nemen. Je kunt deze ook hier doornemen via toestelhulp :$



Wil je vertellen of deze stappen hebben geholpen? Anders hoor ik graag van je of je simkaart in een andere telefoon wel werkt of dat dit ook niet lukt.



Geef je het door? 🙂
ik heb vorige maand net niet mijn hele bundel verbruikt. Nu werkt mijn internet niet meer. Is mijn internet geblokkeerd bij jullie?

heb ik weer; mijn toestel staat er niet bij. ik heb een Allview Viper S Dual sim telefoon. Gebruik ik prive en (meestal) zakelijk. Gebruik ik al meer als een jaar naar alle tevredenheid. Nou heb ik ineens geen internet meer. Aan toestel hulp heb ik dus niks. Hij staat op KPN portal ingesteld. Ik heb niks veranderd, snap er niks van. Simkaart in ander toestel geprobeerd, daar doet ie het wel. Na reset op mijn toestel vanavond weer geen resultaat. HELP!
inmiddels heb ik weer internet. Ik heb een dualsim toestel en door onverklaarbare redenen stond mijn internet aan de andere simkaart gekoppeld, die dus geen internet ondersteund. Was een tip van toestelleverancier, die meer ervaring heeft met dualsim toestellen.
Hoi jamai,



Wat fijn dat je de oplossing hebt kunnen vinden:D En met ons deelt!

door onverklaarbare redenen stond mijn internet aan de andere simkaart gekoppeld
Die verwisseling gebeurt vaker met Dual sim telefoons;)

Reageer