.

Vraag

Geen internet in het buitenland, al 3 jaar lang. Wat kan ik doen?

  • 7 May 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Goedemiddag allemaal. Ik heb sinds 3 jaar geleden geen internet in buitenland. Het ligt niet aan mijn instellingen. Deze heb ik goed ingesteld volgens de werkwijze op de Simyo website. Deze heb ik ook meerdere keren laten nakijken door anderen die gespecialiseerd zijn in mobiele telefonie, zij hebben me doorverwezen naar Simyo. Het ligt dus niet aan de instellingen, het ligt ook niet aan het toestel. De simkaart van mijn vriend doet het uitstekend in mijn toestel. Met zijn simkaart in mijn toestel heb ik wel internet in het buitenland. Hij heeft overigens ook wel een Simyo simkaart, maar zonder problemen. Ik verzoek u vriendelijk dit probleem binnen uiterlijk 2 weken op te lossen. Ik ben anders voornemens om over te stappen naar een andere maatschappij als u het niet kunt oplossen. Dit probleem speelt al +/- 3 jaar, iedere keer stuurt u een link naar de instellingen, maar dat heb ik al zo vaak geprobeerd. Een nieuwe simkaart heeft u een tijdje geleden gestuurd, maar dat heeft ook niet geholpen. Graag verzoek ik u na te kijken of u een blokkade hebt gezet op mijn diensten? Zo ja, verzoek ik u de blokkade z.s.m. op te heffen. Zo niet, graag deze vraag door te zetten naar de technische afdeling. Ik hoor het graag. Het gaat om 2 abonnementen. Beiden zijn van mij en beiden doen het niet in het buitenland. Daarom heb ik het internet op één abonnement helemaal stopgezet. 

Bedankt alvast voor de moeite.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Murphy07,

Bedankt voor je bericht. Balen dat je al zo lang geen internet in het buitenland hebt!

Ik heb gelijk even je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen via een ander kanaal. Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zullen voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. Als het goed is heb je ook een e-mail van hun ontvangen. 

Groetjes,
Roeqajja

Beste mensen,

Simyo heeft mij niet kunnen helpen met dit probleem. Vanochtend hebben ze een nietszeggende mail gestuurd om te instellingen te wijzigen, maar de instellingen heb ik ondertussen 1 miljoen keer gewijzigd in de afgelopen 3 jaar, maar dat heeft niet geholpen. Andere simkaarten in mijn telefoon doen het wel, maar mijn eigen simkaarten doen het allemaal niet in het buitenland. Zou het kunnen zijn dat er een blokkade vanuit Simyo of KPN op mijn diensten zit? Zijn er nog mensen op dit forum die mij informatie kunnen geven of mij zouden kunnen helpen? Ik hoop het wel. Dit is mijn laatste poging. Alvast ontzettend bedankt voor het meedenken. 

Reageer