Skip to main content
Sinds vandaag 1 nov. 2015 heb ik geen internet meer op mij telefoon, mijn nieuwe intenetbundel staat wel op 500 mb. De telefoon heb ik al 5 minuten uitgezet maar dat heeft niet geholpen.
Hoi Woudy, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je helemaal geen internet kon ontvangen op je telefoon. Aan je verbruiksgegevens te zien, heb je gelukkig weer verbinding. Je hebt de optie Internet op je mobiel in Nederland uit en aangezet. Dat heeft waarschijnlijk weer voor internet gezorgd. Heb je nog meer gedaan om het op te lossen?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury, het klopt inderdaad dat ik de internet aan en uit heb gezet maar dat heeft maar even geholpen, ondertussen had ik deze vraag ook al gesteld via de website van simyo en daar heb ik vanochtend antwoord op gekregen met als oplossing, nieuwe internetinstellingen voor mijn telefoon en tot nu toe werkt internet weer. Bedankt voor de snelle reactie.

groetjes Woudy
Hoi Woudy,



Ach, dat is ook mooi om te horen 🙂. Sorry, die had ik je natuurlijk ook meteen moeten sturen. Ik ging alleen van het verkeerde uit. Fijn dat je nu alsnog online bent!



Groetjes, Tiury

Reageer