Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb sinds gisterochtend een probleem met mijn telefoon. Ik kan niet bellen en sms'en (alleen noodoproepen), en mijn internet doet het niet (zonder wifi).



Hoe moet ik dit oplossen? Heb het toestel al meerdere keren aan en uit gezet, maar dit werkt ook niet.
Is er een mogelijkheid dat je de simkaart tijdelijk even in een ander toestel stopt? Dit om uit te sluiten dat het aan je toestel ligt.

Mogelijk moet je simkaart een reset krijgen. Daarvoor zul je even moeten wachten tot morgen dat een mod dat doet. Of bel met de klantenservice of stuur een tweet.
Dat lost het probleem ook niet op!
Hoi Ninaaab,



Welkom op het Simyo Forum:)



Wat vervelend dat jij jouw telefoon niet kan gebruiken. Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Kun jij nu nogmaals jouw telefoon herstarten?

Ik hoop dat het nu is opgelost:D



Uit jouw bericht begrijp ik dat jij jouw simkaart ook in een ander toestel hebt geprobeerd. Kun jij mij vertellen wat de melding was die jij kreeg?



@de Leon, Dankjewel voor de hulp!

Dit is een fijne tip;)
Is er een mogelijkheid dat je de simkaart tijdelijk even in een ander toestel stopt? Dit om uit te sluiten dat het aan je toestel ligt.

Goedemiddag,



mijn excuses voor de late reactie maar ik kreeg de email in mijn spam inbox.

Het probleem was inmiddels opgelost, ik was terug gegaan naar de winkel, en mijn toestel gooide steeds het netwerk eruit. Ik moest dan handmatig het netwerk selecteren.



Bedankt voor de snelle reactie!
Hallo Ninaaab,



Dank voor je terug koppeling.

Ook fijn dat de telecom winkel in kwestie je de gewenste service heeft geboden.
Hoi Ninaaab,



Wat leuk om te lezen dat het is opgelost!:D

mijn toestel gooide steeds het netwerk eruit. Ik moest dan handmatig het netwerk selecteren.
Wat hebben ze in de winkel gedaan om dit op te lossen?
Hoi Ninaaab,



Wat leuk om te lezen dat het is opgelost!:D

mijn toestel gooide steeds het netwerk eruit. Ik moest dan handmatig het netwerk selecteren.
Wat hebben ze in de winkel gedaan om dit op te lossen?




Instellingen > Draadloze netwerken >Meer instellingen> Mobiele netwerken > Netwerkoperators handmatig selecteren > KPN aanklikken.
Hoi Ninaaab,



Bedankt voor de extra uitleg 🙂 Zo kunnen andere forumgebruikers met hetzelfde probleem snel zelf de oplossing vinden. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer