Skip to main content
Hallo,

Als ik met mijn Lumia 800 buiten mijn wifibereik kom, moet ik eerst mijn toestel uit- en aanzetten voor dat ik op internet kan via mijn data bundel. Dit hoort toch automatisch te gaan. Weet iemand hoe?
Hallo,

Als ik met mijn Lumia 800 buiten mijn wifibereik kom, moet ik eerst mijn toestel uit- en aanzetten voor dat ik op internet kan via mijn data bundel. Dit hoort toch automatisch te gaan. Weet iemand hoe?





Ik zou 2 dingen doen. (misschien 3)



1) Test je sim in een andere telefoon.

2) Test je telefoon met een andere sim.

Eventueel......

3) sim en batterij uit telefoon geeft een behoorlijke reset.

Dat zou al verschil kunnen maken



Groet,

Friesian.



Ben benieuwd naar de resultaten..... 🆒
Ik moet dit ook regelmatig doen!Ik vind dit zeer vervelend,heb vaak geen internetverbinding .Vr gr.
Hoi HGMH & Catharinaina,



Het is heel vreemd dat als je wifi signaal wegvalt, je mobiele netwerk ook 'wegvalt'. Ik denk dat je dan helemaal geen mobiel netwerk hebt. Wat je zou kunnen proberen is om je wifi even uit te zetten, ik verwacht dat je dan ook geen mobiel netwerk hebt. Dit valt dus niet weg, maar je instellingen staan waarschijnlijk niet goed.



Jullie zouden beiden even de internetinstellingen van je telefoon moeten controleren. Dat kun je doen via deze instructies of om de stappen te volgen van dit topic.



Daarna is het waarschijnlijk niet meer nodig om je telefoon uit/aan te zetten om te kunnen internetten. Ik hoor graag van jullie of het is gelukt 🙂

Reageer