Skip to main content
Mijn prepaid is sinds 18 mei overgezet naar simonly en sindsdien heb ik geen internetverbinding meer. Alleen via WiFi.

Voor die tijd had ik altijd internet. Heb mijn telefoon handmatig ingevoerd, uit en weer aan gezet maar niets helpt.
Beste Nelvis,



Goed dat je hier je vraag stelt, welkom op het forum.



Bij een overstap van prepaid naar abonnement hoort je aansluiting ook toegang te geven tot mobiel internet. Dat is bij jou helaas niet goed gegaan.



Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad hierover. Mijn collega heeft dit meteen doorgezet naar de IT afdeling. Mobiel internet is voor je aansluiting weer goed ingesteld. Je toestel mag je even opnieuw starten om de wijziging op het netwerk te voltooien.



Laat je ons weten of je weer op het internet kan?
ja, ik kan weer op internet. Alles doet het weer. Hartelijk dank voor de snelle service.
Hoi Nelvis,



Goed om te horen dat alles weer werkt :)



Bedankt voor het laten weten. Fijn weekend!

Reageer