.

Beantwoord

geen internet

  • 1 October 2012
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,

net is mijn nano sim geactiveerd. Helaas is tijdens mijn gesprek met de klantenservice de verbinding verbroken. Uw collega hield er kennelijk geen rekening mee dat bij het activeren van de nano sim, mijn huidige sim meteen verbroken werd. Jammer!

Echter, op mijn nano sim doet internet het niet. Ik zie geen 3G, terwijl deze wel aanstaat. Ook staat data gewoon aan. Ik kan geen verbinding maken met internet via 3g of 2g. Het lijkt erop alsof internet nog niet geactiveerd is.

Tenslotte nog een vraag. Ik stap over naar een andere provider. Ik heb de vorige simkaartnr aangegeven bij mijn nieuwe provider. Koppelen jullie nu de nieuwe simkaartnr door aan Vodafone?

Graag jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 16:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi jambo,

Het activeren van de nano simkaart zou geen invloed mogen hebben op je internet verbinding. Ik zie ook dat je vandaag nog gebruik hebt kunnen maken van internet. Omdat je een andere simkaart aan je telefoonnummer hebt laten koppelen, raad ik je aan om dit simkaartnummer door te geven aan Vodafone. Zij worden hier niet automatisch over op de hoogte gebracht.

Groetjes,

Alex

Reageer