Skip to main content
Hoi,



Sinds ik 5 september in Duitsland ben geweest heb ik geen 3G access meer.

Ik kan nog wel connecten met wifi.

Ik heb een Samsung Galaxy s3 mocht dat nog relevant zijn.



Groeten uit Groningen
Hoi UserGroningen 01, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je sinds terugkomst in Nederland geen 3G kunt ontvangen. Vaak is het in zo'n geval genoeg om even je telefoon opnieuw op te starten. Ik verwacht dat jij dat inmiddels al wel hebt geprobeerd, maar niet heeft geholpen.



Ik heb je internetoptie opnieuw op je telefoon geladen. Het is nu noodzakelijk dat je de telefoon uitzet en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon haalt. Na het opstarten heb je als het goed is weer internet op je telefoon 🙂. Heb je dit niet, check dan je internetinstellingen.



Laat je me weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hoi UserGroningen 01, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je sinds terugkomst in Nederland geen 3G kunt ontvangen. Vaak is het in zo'n geval genoeg om even je telefoon opnieuw op te starten. Ik verwacht dat jij dat inmiddels al wel hebt geprobeerd, maar niet heeft geholpen.



Ik heb je internetoptie opnieuw op je telefoon geladen. Het is nu noodzakelijk dat je de telefoon uitzet en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon haalt. Na het opstarten heb je als het goed is weer internet op je telefoon 🙂. Heb je dit niet, check dan je internetinstellingen.



Laat je me weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury


Hoi ik heb dit gedaan en het heeft helaas niet geholpen...



Ik had trouwens wat specifieker moeten zijn: ik heb een samsung galaxy s3 neo.

Ik heb inmiddels ook al naar de internetinstellingen pagina gekeken voor zo'n apparaat maar dat hielp ook niet, dus ik vind deze gang van zaken een beetje jammer.
Hoi UserGroningen 01,



De instellingen van een Samsung Galaxy S3 en die van een S3 Neo zijn hetzelfde en als het goed is ook op (nagenoeg) dezelfde plek te vinden. Jammer dat dit niet heeft geholpen. De IT afdeling heeft je aansluiting nagekeken en nog een aanpassing gedaan. Wil je de telefoon eens opnieuw opstarten en handmatig naar het KPN netwerk zoeken?



Ik hoor graag van je of dit wél heeft geholpen 🙂.



Groetjes, Tiury
Hoi UserGroningen 01,



De instellingen van een Samsung Galaxy S3 en die van een S3 Neo zijn hetzelfde en als het goed is ook op (nagenoeg) dezelfde plek te vinden. Jammer dat dit niet heeft geholpen. De IT afdeling heeft je aansluiting nagekeken en nog een aanpassing gedaan. Wil je de telefoon eens opnieuw opstarten en handmatig naar het KPN netwerk zoeken?



Ik hoor graag van je of dit wél heeft geholpen 🙂.



Groetjes, Tiury


Ja, het werkt weer!

Bedankt
Hoi UserGroningen 01,



Wat goed om te horen dat je weer bereik hebt! Is dat sinds onze IT afdeling een aanpassing heeft gedaan, of deed hij dit spontaan? Alvast bedankt voor je reactie 🙂!



Groetjes, Tiury

Reageer