Skip to main content
Hoi, ik heb al tijdje een abbonoment bij jullie. nou heb ik alleen sinds deze nieuwe maand (vandaag/ 1 juni) geen internet (3G!). Ik heb alles al gecontroleerd en ook bij mijn instellingen op de site ect. Kan iemand mij helpen of even een kijkje nemen zsm. Alvast bedankt! 🙂 Gr.
Hoi Selena :)



In onze systemen staat inderdaad alles goed voor jou om te kunnen internetten. Maar ja... Het gebeurt af en toe dat het er anders uitziet dan het werkelijk is. Ik heb je optie 'Internet op je mobiel' even uit- en weer aangezet. Wil jij je mobiel ook even uit- een aanzetten en me laten weten of dit helpt?



Als dit nu niet geholpen heeft wil ik graag weten wat voor telefoon je hebt. Dan checken we de instellingen van je mobiel met je.
Hoi.

Ja het opnieuw aan doen van mijn telefoon heeft zeker geholpen! Heb nu gelukkig weer internet.. Dankjewel!!

Groetjes
Hoi Selena,



Wat goed dat je weer online bent! Dan heeft de reset goed zijn werk gedaan 🙂 Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag weer op het forum.

Reageer