.

geen internet

  • 30 May 2012
  • 4 reacties
  • 588 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een nieuw abonnement, maar ik kan via sms ja naar 1300 geen internet instelling ontvangen.
Wie kan mij helpen

4 reacties

Badge
Ik heb dus hetzelfde probleem, ik heb ook geen internet, maar betaal er wel voor.
Badge +2
Bij heel veel toestellen is het niet mogelijk je internetinstellingen via sms op te vragen. Vooral bij Android en Iphone toestellen werkt dit niet. Je zult ze dan handmatig moet instellen. Ook moet je kijken of je internet wel aanstaat in Mijn Simyo.

Android:
Voor Android toestellen gelden afwijkende instellingen. Om uw toestel in te stellen dien je onderstaande stappen te volgen:
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in hetscherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN internet
Proxy (geen)
Poort 5080
Gebruikersnaam (geen)
Wachtwoord (geen)
Server 0.0.0.0
MMSC (geen)
MMS Proxy (geen)
MMS Poort (geen)
MCC 204
MNC 08
Verificatietype PAP
APN-type Internet

- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kan je gebruik maken van Mobiel Internet.

Iphone:
Je krijgt toegang tot Internet op je Mobiel als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op de iPhone instelt.

Dit doet je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge.

• APN: internet

• Username: KPN

• Password: gprs
Hallo,
vandaag heb ik mijn simyo kaartje in mijn telefoon gestopt omdat het nummerbehoud
vandaag is overgezet. Ik heb via mijn simyo het internet aangezet. Ook heb ik via http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/htc/a3333-wildfire/internet/handmatig-instellen de instellingen op mijn htc wildfire ingesteld. Ik heb alle instructies gevolgd en nog heb ik geen internet op mijn mobiel. Ook krijg ik als ik naar 1300 ja stuur dat ze niet met mijn telefoon kunnen configureren. Ik zou echt niet weten hoe ik verder moet. Wie wilt mij helpen?
Gr Danique
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Daniekepiek,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via het netwerk van Simyo. Indien je nog een vraag hebt over het internet, vernemen wij dit graag van je.

Groetjes,

Alex

Reageer