.

Vraag

Geen google search mogelijk, wel apps

  • 31 July 2012
  • 8 reacties
  • 686 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,

ik kan al een tijdje geen google search gebruiken (als ik niet op een wifi netwerk kan). Ik kan wel altijd mijn apps gebruiken die internetverbinding nodig hebben. Het lijkt er op dat ik met mijn internetabonnement wel op internet kan maar niets kan downloaden ofzo? Ik ben niet over mijn bundel heen o.i.d. Weet u wat het probleem kan zijn en wat ik er aan kan doen?

mvg, Skaren

8 reacties

Badge +6
Beste Skaren,

Heb je sinds je klant bent van Simyo je toestel ingesteld voor mobiel internet. Graag verneem ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen.
Badge
Beste Natascha,

Ik heb een Samsung Galaxy S2. Ik heb zo'n berichtje ontvangen met internetinstellingen toen ik mijn simkaart activeerde.
Badge +2
Hoi Skaren,

In principe zou je na het ontvangen van een dergelijk bericht gebruik moeten maken van internet. Klopt het dat je helemaal niet op internet kan, maar alleen gebruik kunt maken van je apps? Je kunt dus buiten Google Search ook niet naar andere pagina's in je mobiele browser?

Alvast dank voor je antwoord!

Grt. Ellen
Badge
Ik gebruik de standaard Samsung Android browser, waarschijnlijk is die gebaseerd op Google Chrome. Ik kan naar geen enkele pagina daarmee als ik geen wifi-verbinding heb. Ik kan idd alleen mijn apps gebruiken. Met wifi kan ik wel internet pagina's bezoeken.
Badge
Info over mijn telefooninstellingen:
Android versie 4.0.3.
Pakketgegevens gebruiken - Aan
Roaming - Uit
Vliegtuigstand - Uit
Gegevensgebruik- mobiele gegevens - Aan
Badge +2
Beste skaren,

Als je hier klikt zal worden doorverwezen naar een topic waar je de instructie vindt om het internet om je Android toestel in te stellen.

Groetjes,

Arie
Badge
Dit heeft geholpen, mijn internet doet het nu. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het nu werkt, Skaren!

Groetjes,

Alex

Reageer