Skip to main content
Hallo,



Ik had een vraagje..



Ik las op mijn account dit stukje bij de internet; TIP: Kies een databundel van minimaal 1500MB om buiten bundel kosten te voorkomen. De snelheid van 4G is maximaal 25MBps. 4G is niet mogelijk in combinatie met BlackBerry.



Nou was mijn vraag dus als ik een 1500 MB of 2000 MB neem als internet en als ik bijv over mijn MB's ben dat er dus geen extra kosten komen? 

Dus de snelheid word misschien dan verlaagt? of hoe zit dat ?



Alvast bedankt!



Groet,



Ibrahim
Hoi Ibo0w38,



Welkom op het forum:)



Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum 'Internet'. Zo kan iedereen het antwoord makkelijk vinden.



De tip die jij quote wordt bedoeld als tip voor mensen met een kleinere bundel, die niets vermoedend 4G nemen. Het is niet zo dat je met een grote bundel niet over je MB's heen kan. Het overkomt je minder makkelijk doordat je meer ruimte hebt. Omdat 4G sneller is dan 3G, verbruik je ook meer data. Vandaar de tip.:)



Het is helaas niet zo dat je internet afgeknepen wordt op het moment dat je door je MB's heen bent. De tekst die jij als voorbeeld gebruikt is een variant op de onderstaande tip uit de bestelpagina:

[ATTACH=CONFIG]521[/attach]



Ook met een data bundel van maximale grote kun je meer MB's verbruiken dan je bundel bevat. Zorg er voor dat je alsnog Mijn Simyo of Simyo app in de gaten houdt;)



Is het zo duidelijker?

Reageer