Skip to main content
Hallo, ik heb sinds en paar dagen geen draadloos internet en wifi meer. Ik mis het ontzettend en ik probeer van alles , maar krijg het niet te pakken. Heb sms je gestuurd, men antwoord en zegt dat dit nummer niet bekend is....ik weet het niet meer, kan iemand mij a.u.b. helpen?
Hoi riedries, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.



Vervelend dat je niet kan internetten. Het is mij niet helemaal duidelijk waar het om gaat. Als je alleen via Wifi niet kan internetten, dan kun je het beste navraag doen bij je Wifi leverancier. Wifi staat los van mobiel internet.



Als je niet kan internetten via ons netwerk, dan kun je een aantal dingen doen. Ik zie alleen wel dat er gisteren nog internetverbruik is geregistreerd. Ik heb voor de volledigheid je optie "Internet op je mobiel" gereset 🙂 Wil je je telefoon eenmalig uit- en aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden.

Ook kun je hier kijken voor de internetinstellingen van je telefoon.



Daarnaast begrijp ik dat je geen sms kon sturen. Bedoel je dan een sms naar 1300? Of bedoel je smsÂ’en naar andere telefoonnummers? SmsÂ’en en internetten staat eigenlijk los van elkaar. Het is daarom wel goed om te weten waar het precies omgaat :o



Laat je het weten? 🙂

Reageer