Skip to main content
Ik ben een aantal weken in het buitenland geweest. Nu terug in NL heb ik geen dataverbinding meer. Ik heb het toestel al een paar keer uit en weer aan gezet. Echter geen resultaat. Dit hielp vroeger wel.
Hoi RobE,



Welkom op ons forum, leuk dat je je vraag hier stelt.



Ik zie dat je ook al contact hebt gehad via de mail, en je simkaart is gereset. Ik heb nu de simkaart ook op het netwerk nagekeken. Zou jij je toestel nogmaals uit en aan willen zetten om je telefoon opnieuw aan te melden op het netwerk?



Het komt bij sommige toestellen(vaak iPhone) voor dat de telefoon niet automatisch het data netwerk oppakt nadat je de grens over bent gestoken.😕 vaak is dit inderdaad op te lossen door het toestel even opnieuw te starten of een minuutje op vliegtuigmodus te zetten;)



Mocht dat niet werken, zou je dan dit topic eens kunnen bekijken. 🙂



Werkt je internet nu weer?

Reageer