Skip to main content
Goedendag,



Ik had een databundel aangevraagd voor deze maand, echter kan ik geen verbinding maken met de juiste APN.

Het toestel welke ik gebruik is een HTC Sensation met de laatste Android-versie (4.0.3).



De instellingen welke zijn gebruikt zijn de instellingen zoals aangegeven in de FAQ en de tips zoals gegeven op het forum, echter als ik een andere SIM-kaart (van Hi) gebruik kan ik probleemloos een verbinding maken met hun APN.



Kan er a.u.b. even gekeken worden wat er mis is? Het lijkt mij iets aan de zeide van Simyo of er is iets loos met mijn SIM-kaart.



Uit onvrede heb ik direct dezelfde dag mijn data-bundel opgezegd. Indien dit binnen een redelijk termijn hersteld wordt (binnen 5 werkdagen) dan heroverweeg ik mijn opzegging en neem ik weer een data-bundel. Werkt het niet binnen 5 werkdagen dan sta ik erop dat mijn abonnementsgeld wat betreft de internet bundel terugkrijg.
Welkom op het forum dteunissen,



Vervelend om te lezen dat je nog niet hebt kunnen internetten. Ik heb je aansluiting even bekeken. De optie 'internet op je mobiel/mms staat nog uit. Indien deze optie uit staat kun je geen verbinding krijgen met internet via het Simyo netwerk. Ik heb de optie zojuist voor je aan gezet. Je moet nog wel even je toestel uit/aan zetten. Uit je omschrijving blijkt dat je met de Hi simkaart wel kunt internetten. We raden je aan om in ieder geval de internet instellingen te herstellen. Dit kan via instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - menu knop - herstel instellingen. Als je vervolgens de instellingen, zoals ze in dit topic staan omschreven, invoert zou het gewoon moeten werken. Kan je ons laten weten of het werkt?



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,



Bedankt voor jouw reactie.



De dataverbinding werkt nu inderdaad.

Het vreemde is dat ik het eerder had aan gezet en het toen niet wilde werken, dat de optie uit stond was vanwege mijn reis in het buitenland.



Ik ben blij dat het nu werkt en behoud dan ook graag de databundel van 500MB welke ik eerder opgezegd had al weet ik  niet of ik dat via het forum kan doen? Indien mogelijk zou ik graag willen dat de opzegging teruggedraaid wordt, anders vraag ik de databundel gewoon opnieuw aan per 01-08.



Met vriendelijke groet,



Dennis
Hoi dteunissen,



Goed om te horen dat het weer werkt. Om de internet bundel weer te activeren, moet je op 1/8 via je persoonlijke persoonlijke pagina de gewenste internet bundel aanvragen. We kunnen de annulering helaas niet meer ongedaan maken. Als je dit op 1 augustus alsnog toevoegt, werkt de internet bundel dezelfde dag nog.



Groetjes,



Alex

Reageer