Skip to main content
Sinds ik wen Nokia Lumia 630 windows phone heb, heb ik vaak geen data verbinding. Ook nu ik een past dagen op pad ben krijg ik als melding: Network error. Wat is er mid?
Aangezien ik nog geen reactie heb gehad heb ik gebeld met de klantenservice. Volgens die dame zou het er aan kunnen liggen dat ik een maand 4g heb gehad. Toen bleek dat mijn toenmalige telefoon dit niet ondersteunde ben ik weer terug gegaan naar 3g. Bij simyo stond 4g nog "aan" volgens haar en dit zou het probleem zijn. Ik heb nu nog geen idee, omdat ik rondom mijn woonplaats altijd wel data verbinding heb. Heel vreemd allemaal.

Ook jammer dat er hier helemaal niemand ook maar enige reactie heeft gegegeven.

Waarom heb ik me dan hier aangemeld??
Hoi sponsje, welkom op het Simyo forum.



Om te beginnen wil ik je vertellen dat ik het jammer vind dat je het te lang vind duren dat je een reactie hebt gekregen op ons forum.

We proberen alle vragen binnen een werkdag te beantwoorden, maar soms lukt dat net niet.



Jouw woonplaats ligt niet ver van Doetinchem en Dinxperlo af, in die regio is momenteel een storing gaande. Kan het zijn dat je daar last van hebt?
Ernst dat lijkt me niet. Juist in de omgeving van mijn woonplaats heb ik wel verbinding. Net twee dagen in Limburg geweest, geen verbinding. Ook op de camping had ik geen data. Ik hoop dat het inderdaad aan de instelling bij Simyo ligt. Dat het aan 3g of 4g instelling kan liggen lijkt me vreemd..... Zondag ben ik op de camping dus ben benieuwd. Juist voor de camping heb ik de bundel vergroot.
Wil toch even aangeven dat ik keurig bereik heb op de camping. Dit is de eerste keer? met deze telefoon. Blijkbaar toch de instelling die simyo niet aangepast had. Hoewel mijn vorige mobiel het gewoon verbonden was. Raar....maar ik heb weer verbinding daar gaat het om.
Hoi sponsje 🙂,



Fijn om te horen dat je weer internetverbinding hebt. Het lag dan inderdaad aan de 4G instelling. Ik zie dat een medewerker iets heeft gewijzigd voor je. Hierdoor kun je weer verbinding maken met je toestel. Veel internetplezier!



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je het Simyo forum te vinden.

Reageer