Skip to main content
Ik kan geen connectie meer maken met 3G.

Ik heb wel bereik en ik ben verbonden met KPN NL maar wanneer ik bij mijn instellingen 'mobiel netwerk' inschakel, krijg ik geen verbinding met 3G.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen en alvast bedankt!
Hoi Jolijn111,



Dat klinkt niet goed 😞 Ik zie in het systeem echter wel internetverbruik terug van gisteren. Is je probleem nu verholpen? Of was het een korte opleving?

Mocht je nog steeds geen verbinding kunnen maken, kun je me dan vertellen of je dit op 1 locatie hebt of op meerdere, en wat er bij je internet instellingen staat. Ook het type toestel hoor ik graag van je.



Laat je het me hier weten?



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Bedankt voor je reactie! Maar gelukkig is het probleem al verholpen.



Nogmaals bedankt!

Jolijn
Hoi Jolijn111,



Dat is nieuws dat we graag horen! Heel goed 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten!

Reageer