Skip to main content
Hallo allemaal,



Ik zit sinds een paar maanden bij Simyo, en heb nooit problemen gehad. Tot nu toe dan. Ik heb geen bereik meer en kan dus niet meer bellen en sms'en. Ook heb ik geen 3G meer, alleen wifi doet het nog. Bovenaan in het scherm in die balk staat een rondje met een streep er doorheen. Ligt dit aan Simyo of aan mijn mobiel? Ik heb een Samsung Advanced S.



Ik hoop dat iemand hier weet hoe ik het kan oplossen.



Groeten,



Roy
Hallo allemaal,



Ik zit sinds een paar maanden bij Simyo, en heb nooit problemen gehad. Tot nu toe dan. Ik heb geen bereik meer en kan dus niet meer bellen en sms'en. Ook heb ik geen 3G meer, alleen wifi doet het nog. Bovenaan in het scherm in die balk staat een rondje met een streep er doorheen. Ligt dit aan Simyo of aan mijn mobiel? Ik heb een Samsung Advanced S.



Ik hoop dat iemand hier weet hoe ik het kan oplossen.



Groeten,



Roy




Hoi SchroR,



Welkom op het forum!

Ervaar je dit probleem op 1 locatie of zijn er meerdere locaties in het land waar je dit ervaart?

Wanneer je dit probleem op 1 locatie ervaart verneem ik graag de volledige postcode van de locatie zodat ik een postcode kan doen.

Wanneer je het probleem op meerder locaties ervaart raad ik je aan de simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem oplost. Ik verneem graag je bevindingen.

Reageer