Skip to main content
Vanochtend overgestapt van 3g verbinding naar 4g flex verbinding. Helaas werkt hij niet. Volgens de mail mijn instellingen gecontroleerd en zowaar aangepast zonder gevolgen. Vervolgens een email gestuurd met antwoord dat er een foutmelding in het systeem bij Simyo was. Dit zou zijn gereset en moest mijn toestel 10 minuten uit zetten. Daarna kon hij weer aan en zou de reset afgerond zijn. Maar helaas doet hij het nu nogsteeds niet.
Hoi Ikbenguusje,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je nog geen gebruik kunt maken van 4G! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Ik heb het systeem erop nagekeken. Zoals mijn collega via de mail al heeft aangegeven, staat alles hier zoals het hoort te staan. Wil je in de instellingen eens iets checken voor me? Via Instellingen > Mobiel netwerk > Gesprekken en data, kun je kiezen voor 2G, 3G en 4G. Heb je deze op 4G staan? Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Angela

Reageer