Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteren mijn 4g bundel aangezet, maar heb tot op heden nog geen 4G verbinding gehad op mijn telefoon. Ik heb de APN in mijn telefoon aangepast naar portalmmm.nl , maar zonder resultaat.

Ook in jullie Toestelhulp (https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/) kom ik er niet uit omdat One Plus er niet tussen staat. (Misschien een idee om deze toe te voegen?)



Groetjes,

Peter
Soms werkt een "Heb je hem al eens een minuut of 10 uitgezet?", zodat de simkaart zich weer volledig moet aanmelden op het netwerk.



Als je wel 3G internet werkend hebt, dan zou dat het kunnen zijn.
Soms werkt een "Heb je hem al eens een minuut of 10 uitgezet?", zodat de simkaart zich weer volledig moet aanmelden op het netwerk.



Als je wel 3G internet werkend hebt, dan zou dat het kunnen zijn.




Ja heb ik geprobeerd maar helaas zonder resultaat, en nee sinds ik mijn 4g bundel aan heb gezet, heb ik ook geen 3g verbinding meer.
Bel even met 1200.. Er lijkt me iets niet goed te gaan met activeren 4G.. Had net een soortgelijk topic beantwoord..

https://forum.simyo.nl/4g-100/lumia-1020-sind-aankoop-4g-geen-mobiel-internet-meer-33326
Hoi pfeff,



Goed om je terug te zien op het forum :)



Wel jammer dat de reden hierachter een niet werkende internet verbinding is. Dit is nooit leuk!



In het systeem vind ik terug dat je contact gehad hebt met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben aan je uitgelegd dat er helaas iets niet goed is gegaan met het activeren van de Flex 4G bundel. Precies zoals Raytje aangeeft! Mijn collega heeft dit voor je doorgezet naar onze IT-afdeling zodat zij dit alsnog kunnen rechtzetten. Jouw simkaart wordt door hen handmatig aangemeld op het 4G netwerk. Hierna kan het niet meer missen ;)



Houd je ons even op de hoogte hiervan?



Groetjes,

Angela
Excuses voor de late reactie.

Het probleem was na het melden binnen een dag opgelost!

Top!
Hoi Pfeff,



Geen probleem, goed om te zien dat het probleem opgelost is 🙂 Fijn dat je dit alsnog even laat weten! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer