Skip to main content
Hallo mensen van Simyo,



Sinds gisteren ben ik klant geworden van jullie en moet zeggen dat alles tot nu toe netjes is verlopen en werkt. Heb een sim only abbonement genomen inclusief 4G versneller. Het probleem waar ik op stuit is dat ik (nog) geen 4G ontvangt heb, wel 3G.



Het volgende heb ik al gedaan:



- Internet in het binnenland aangezet via Mijn Simyo

- Handmatig de APN ingesteld via Toestelhulp

- 15 minuten het toestel uitgezet, met de simkaart eruit



Helaas heeft dit allemaal niet geholpen en ontvang ik tot nu toe alleen 3G ipv 4G.

Kunnen jullie, aan de andere kant, zien wat mogelijk het probleem is?



Groet,

Willem Jan
Na telefonisch contact te hebben gehad met Simyo is het probleem opgelost, hartelijk dank!



Het bleek dat ik 'internet op je mobiel in Nederland' had aangezet via Mijn Simyo waardoor mijn toestel het 3G netwerk pakte. Na het uitzetten hiervan en even te switchen van LTE naar 2G en weer terug heb ik nu 4G ontvangt.



Opgelost!
Hoi Willem Jan,



Welkom op het Simyo Forum!



En natuurlijk van harte welkom bij Simyo! Ik ben blij dat tot nu toe alles op rolletjes loopt. Het is wel jammer dat je niet gelijk 4G had. Ook dit is ondertussen geregeld zie ik. Helaas kan de optie 'Internet op je mobiel' nog wel eens voor problemen zorgen in combinatie met 4G. Het is dus helemaal niet gek dat je even van in de war was 😉 We zijn opzoek naar een oplossing hiervoor.



Voor nu wens ik je veel plezier bij Simyo en natuurlijk veel internetplezier op het 4G netwerk! Als je onze hulp nodig hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer