Skip to main content
In de maand mei zat ik over mijn internetbundel en hebben jullie de verbinding uitgeschakeld. Dit heb ik eind juni betaald en in de eerste week van juli is de verbinding hersteld, maar deze week is het weer weg.

Ik kan bijna niet geloven dat ik weer over mijn bundel zit aangezien ik de gehele maand juni geen internet heb gehad.

Hoe kan dit?
In de maand mei zat ik over mijn internetbundel en hebben jullie de verbinding uitgeschakeld. Dit heb ik eind juni betaald en in de eerste week van juli is de verbinding hersteld, maar deze week is het weer weg.

Ik kan bijna niet geloven dat ik weer over mijn bundel zit aangezien ik de gehele maand juni geen internet heb gehad.

Hoe kan dit?




Hoi Kimmy82,



Je zit nog niet over je bundel heen, hoor. 🙂 En ik zie ook niks waardoor je nu geen internet zou hebben. Je aansluiting is niet geblokkeerd deze keer.

Ik heb je internetoptie dus even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Als je je toestel even uit kunt schakelen en daarna weer aan kunt zetten, kunnen we zien of dat geholpen heeft.



Ik hoor het graag van je,

Groetjes,

Charlene
Hij doet het weer! Ik had het al geprobeerd en toen werkte het niet, nu gelukkig wel!
Hij doet het weer! Ik had het al geprobeerd en toen werkte het niet, nu gelukkig wel!



Hoi Kimmy82,



Wat fijn om te horen dat het internet het weer doet 🙂. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer