Skip to main content
Hallo! 

Sinds maandag is mijn nummerbehoud uitgevoerd en ben ik klant van Simyo.



Nou heb ik iets vervelends: mijn 3g internet doet het sindsdien niet.



Ik heb alle topics rondom dit onderwerp al gelezen en alles al geprobeerd, maar niks werkt.



Het volgende heb ik gedaan:



- Configuratiebericht opgevraagd via de website> sms kwam aan > configuratiebericht van MMS installeert, maar van internet 'mislukt'



- Configuratiebericht aangevraagd via 1300 'JA' > ik krijg het volgende bericht: "Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Costumer Support./Simyo"



- Handmatig de internetinstellingen ingevoerd (ja, met de gegevens die ik op de simyo site heb gevonden: apn, server etc.)



- Telefoon opnieuw opgestart



- Simkaart eruit gehaald en opnieuw erin



Mijn telefoon blijft hardnekkig 3g weigeren. Ik vind dit erg jammer, want ik ben júist overgestapt omdat het internet van mijn vorige provider het ook niet deed (was trouwens t-mobile netwerk). Nu zit ik nog steeds met de gebakken peren.



Ik ben ook al een keer klant geweest van een andere provider op het KPN netwerk dus daar zou het niet aan moeten liggen denk ik.





Wie kan me helpen?!
Oja:

- mijn internet staat ook aan op 'mijn simyo'
Ik heb met de klantenservice gebeld en ben goed geholpen door Kim. Mijn internet doet het inmiddels. Ze heeft de internetinstellingen bij Simyo zelf gereset en hij doet het 🙂 Bedankt!
Hoi MarijkevanS, welkom op het Simyo forum :)



Wat een toeval dat je gisteren onze moderator -Kim aan de telefoon hebt gehad. En wat fijn dat je ons hier op de hoogte hebt gehouden :o



Mocht je nog (minder dringende) vragen hebben, kun je ze altijd hier kwijt!

Reageer