.

Beantwoord

Geen 3G op mijn toestel

  • 11 July 2013
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Badge
Ik ben vorige maand overgestapt van prepaid naar abonnement. Ik had eerst een maandbundel en dit werkte prima, ook 3G. Nu lukt het mij niet meer om op 3G te komen. Alleen op wifi werkt mijn internet, terwijl ik niets aan de instellingen gedaan heb.... Moet ik nog iets aanvinken op de site?
icon

Beste antwoord door Natascha 12 July 2013, 15:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
hulp gehad van techneut.....ondertussen toch gelukt,
Badge +6
Ik ben vorige maand overgestapt van prepaid naar abonnement. Ik had eerst een maandbundel en dit werkte prima, ook 3G. Nu lukt het mij niet meer om op 3G te komen. Alleen op wifi werkt mijn internet, terwijl ik niets aan de instellingen gedaan heb.... Moet ik nog iets aanvinken op de site?

Hoi E.Kamphuis,

Fijn om te horen dat gelukt is het internet pratend te krijgen. Wat is de oplossing geweest? Zou je deze hier kunnen delen voor de andere gebruikers. 🙂
Badge
De netwerkmodus bleek alleen op gsm te staan, na aanpassen naar: gsm/wcdma automatisch werkt het nu prima!
Badge +6
De netwerkmodus bleek alleen op gsm te staan, na aanpassen naar: gsm/wcdma automatisch werkt het nu prima!

Hoi E.Kamphuis,

Dat zo een kleine instelling ervoor kon zorgen dat je geen gebruik kon maken van het internet. Gelukkig kon iemand je de helpende hand bieden en is het probleem opgelost. Bedankt voor het delen van de oplossing. 🙂

Reageer