.

Beantwoord

Geen 3G na een 4G abonnement, wat te doen?

  • 2 September 2014
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

ik heb tijdelijk een 4G abonnement gehad maar dit weer teruggezet naar 3G. Ook heb ik de bundel aangepast van 1500 naar 500mb (zoals ik ook had voor de tijdelijke wijziging)
Echter heb ik nu geen internet verbinding. Ik heb alle varianten van de instellingen al geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Ik bel met Samsung S4 mini en heb de volgende instructies opgevolgd; https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-22391778
Overigens heb ik deze vraag ook bij jullie klantenservice neergelegd omdat ik in 1e instantie geen toegang kreeg tot het forum.
icon

Beste antwoord door Kim 4 September 2014, 17:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
je moet het apn op kpn4g.nl laten staan, dat was destijds bij mij de oorzaak.

F
Badge +6
Hoi MSimone, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet, zodat klanten met eenzelfde probleem het topic makkelijker kunnen vinden.

Klopt inderdaad helemaal wat Prosperot aangeeft. Wanneer je eerder 4G had en vervolgens voor de maand erna Flex 4G uit hebt gezet, dan blijft de APN die je dient te gebruiken KPN4G.nl.

Nu zie ik dat er bij jouw aansluiting voor een andere oplossing is gekozen, omdat KPN4G.nl niet werkte en je aansluiting daarom is teruggezet op 3G met de APN portalmmm.nl.

Werkt alles weer naar behoren nu? 🙂

Reageer