Skip to main content
Sinds vandaag werkt mijn 3G verbinding niet meer terwijl dat wel in beeld staat. Ik heb dit al een keer eerder gehad ná een maand 4G. Nu is 4G net afgelopen en werkt de 3G verbinding niet meer. Telefoon al een paar keer opnieuw opgestart helaas zonder resultaat. Moet ik nog iets anders doen om mijn verbinding weer werkend te krijgen?
Hoi Jussie,



Wat vervelend dat je geen 3G hebt nadat je 4G hebt gehad. Ik heb je internet gereset. Om te kijken of het heeft geholpen zul je weer even je toestel uit en aan moeten doen. Ik hoop goed nieuws van je te krijgen :D



Groetjes,

Caspar
Hoi Casper,



Ik kan inmiddels melden dat het weer werkt. Vreemde is dat ik de APN zelf veranderd heb in kpn4g.nl en het toen weer werkte, op portalmmm.nl werkte het niet maar stond er wel 3G.. Nu staat het weer op portalmmm.nl en heb ik 3G. Dank
Hoi Jussie,



Wat goed om te zien dat het heeft gewerkt! Wel vreemd dat je eerst nog in de instellingen hebt moeten knutselen. In ieder geval klopt nu alles weer en kun je weer gebruik maken van het internet 🙂



Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela
Dank jullie wel
Graag gedaan natuurlijk, Jussie 🙂 We wensen je een fijne dag verder en zien je natuurlijk graag op het forum terug!



Groetjes,

Angela

Reageer