Skip to main content
Op 8-12 ben ik een dag naar Antwerpen geweest. Deze dag heb ik voor de zekerheid mijn internet uit gezet.

Sinds ik die avond terug ben gekomen in Nederland, heb ik nergens meer 3G.

Wifi op school en thuis doet het nog wel gewoon..



Waar kan dit aan liggen?
Hoi lizvhedel,



Ik weet niet wat het is, maar probeer je telefoon eens uit en weer aan te zetten. Als dat niet helpt even de batterij eruit.



Graag hoor ik of dit heeft geholpen.
Hoi lizvhedel, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Buitenland. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Je hebt ook via de e-mail je vraag gesteld. Een collega van mij heeft je optie Internet op je mobiel - Nederland gereset. Hierna hoor je even je toestel opnieuw op te starten 🙂 Daarbij horen je internetinstellingen goed te staan in je toestel. Ik zie trouwens wel in je verbruik dat je simkaart verbinding maakt met het internet. Dit betekent dat je simkaart nog wel contact kan maken met het netwerk.



Wanneer je van het buitenland weer naar Nederland gaat, dan zoekt je toestel meestal automatisch een Nederlands netwerk. Je kunt zelf ook even je toestel uit- en aandoen nadat je in Nederland bent gekomen. Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ik zie dat Martijn®️ deze tip ook heeft gegeven. Dit is altijd handig om even te doen. Ook hoort je optie Internet op je mobiel - Nederland aan te staan. Deze optie staat gelukkig gewoon bij jou aan.



Laat je weten of het is gelukt?





@Martijn®️; bedankt voor je tip 🙂

Reageer