Skip to main content
Ey,



Sinds een 2/3tal dagen heb ik last dat ik geen 3G meer heb en wel nog 2G. Ik zie het teken wel van 3G bovenin me HTC one m8 maar er komt geen data door. Als ik deze hard op 2G zet werkt het wel. Ik heb dit getest op meerdere plekken rondom Ede. Iemand een idee? Opnieuw opstarten/instellen heb ik allemaal al gedaan.
Fijn, dat het is opgelost!
Nee nog niet, 3G werkt niet. Ik ga weer es ff bellen, ik ben er nu wel moe van te worden.
Na wat geklooi ben ik weer op 4G, dat werkt wel weer.
Hoi TDJ,



Wat enorm vervelend dat het probleem zolang blijft aanhouden. Ik zie dat je hebt gebeld en dat het opgelost leek te zijn. Helaas leek dit vals alarm. Je hebt wéér moeten bellen om het op te laten lossen en nu zit je neem ik aan op 4G zonder enig probleem.



Ik hoop dat de oplossing blijvend is en dat je er geen last meer van ondervindt. Goed dat je er zo achteraan gaat. Laat je het weten als er weer wat speelt.



@Casper15567, wat vervelend dat het ook bij jou niet goed werkt. Dat moeten we natuurlijk oplossen. Ik snap dat je het te lang vindt duren. Ik hoop enorm dat het in de tussentijd al is opgelost. Desalniettemin zal ik meteen reset uitvoeren op de instellingen van jouw simkaart. Kun je jouw simkaart opnieuw opstarten en mij laten weten wat het resultaat daarvan is? Als dit niet heeft gewerkt gaan wij een nieuwe simkaart opsturen. Is dat goed?



@RicoK, dankjewel voor je hulp!



Onze excuses voor het laat reageren. We kregen het bericht niet gepusht en hebben het dus niet kunnen behandelen. Dat is ook opgelost.



Groetjes,

Ilias
@Ilias



Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik al een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft het probleem niet opgelost.



Ik heb ook nog steeds geen 3G. Gisteren had ik wel een moment dat ik helemaal geen internet verbinding had (op de ring Utrecht voor navigatie) toen auto aan de kant gezet en opnieuw opgestart, waarna de verbinding terug was.



Gr. Casper
Hoi Casper,



Sorry! Je hebt inderdaad al een nieuwe simkaart van ons gekregen. Omdat de 'algehele' problemen die aan het begin van dit topic speelde al een tijdje opgelost zijn, moeten we dit zien als individuele issues. Het is dus ook toevallig dat jullie hier allemaal nog last van hebben.



Graag bel ik de netwerkspecialisten voor je. Kun je mij vertellen of de simkaart ook niet werkt in een andere telefoon en of dit probleem zich vooral op 1 locatie (postcode) voordoet of op meerdere? Als het 1 locatie is, ontvang ik hiervan graag een postcode en huisnummer. Deze mag je sturen via een privébericht. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan vanzelf 🙂



Groetjes,

Angela

Reageer