.

Beantwoord

Geen 3G meer, hoe kan dit?



Toon eerste bericht

131 reacties

Reputatie 7
Fijn, dat het is opgelost!
Nee nog niet, 3G werkt niet. Ik ga weer es ff bellen, ik ben er nu wel moe van te worden.
Na wat geklooi ben ik weer op 4G, dat werkt wel weer.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi TDJ,

Wat enorm vervelend dat het probleem zolang blijft aanhouden. Ik zie dat je hebt gebeld en dat het opgelost leek te zijn. Helaas leek dit vals alarm. Je hebt wéér moeten bellen om het op te laten lossen en nu zit je neem ik aan op 4G zonder enig probleem.

Ik hoop dat de oplossing blijvend is en dat je er geen last meer van ondervindt. Goed dat je er zo achteraan gaat. Laat je het weten als er weer wat speelt.

@Casper15567, wat vervelend dat het ook bij jou niet goed werkt. Dat moeten we natuurlijk oplossen. Ik snap dat je het te lang vindt duren. Ik hoop enorm dat het in de tussentijd al is opgelost. Desalniettemin zal ik meteen reset uitvoeren op de instellingen van jouw simkaart. Kun je jouw simkaart opnieuw opstarten en mij laten weten wat het resultaat daarvan is? Als dit niet heeft gewerkt gaan wij een nieuwe simkaart opsturen. Is dat goed?

@RicoK, dankjewel voor je hulp!

Onze excuses voor het laat reageren. We kregen het bericht niet gepusht en hebben het dus niet kunnen behandelen. Dat is ook opgelost.

Groetjes,
Ilias
@Ilias

Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik al een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft het probleem niet opgelost.

Ik heb ook nog steeds geen 3G. Gisteren had ik wel een moment dat ik helemaal geen internet verbinding had (op de ring Utrecht voor navigatie) toen auto aan de kant gezet en opnieuw opgestart, waarna de verbinding terug was.

Gr. Casper
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Casper,

Sorry! Je hebt inderdaad al een nieuwe simkaart van ons gekregen. Omdat de 'algehele' problemen die aan het begin van dit topic speelde al een tijdje opgelost zijn, moeten we dit zien als individuele issues. Het is dus ook toevallig dat jullie hier allemaal nog last van hebben.

Graag bel ik de netwerkspecialisten voor je. Kun je mij vertellen of de simkaart ook niet werkt in een andere telefoon en of dit probleem zich vooral op 1 locatie (postcode) voordoet of op meerdere? Als het 1 locatie is, ontvang ik hiervan graag een postcode en huisnummer. Deze mag je sturen via een privébericht. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan vanzelf 🙂

Groetjes,
Angela

Reageer