Skip to main content
Beste Simyo,



Onlangs heb ik mij databundel verhoogd van 1500 MB naar 2500MB en krijg normaal ik altijd een 50% en 100% sms. Nu heb ik alleen een 50% sms gehad op 15 juli 21:28. Waarom heb ik geen 100% gehad, ondanks dat mijn notificaties aanstaan. Hierdoor ben ik gewoon vrolijk verder gaan internetten. Nu kijk ik op mijn en rekening en zie dat er al  33 euro aan data is verstookt. Ik hoop dat een er passende oplossing kan worden gezocht.



MVG,



Jonathan
Hoi jjongebloed, welkom op het forum van Simyo!



Wat een vreemde zaak, dat is natuurlijk niet de bedoeling 😕



Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling om uit te zoeken. Zodra ik een terugkoppeling van hen hierover heb gekregen, laat ik je dit weten!
Ik kreeg vandaag 30-7 14:24 dit bericht:

Hallo, je hebt je internetbundel verbruikt en betaalt nu het buiten bundel tarief. Tip: voorkom hoge kosten en gebruik wifi om te internetten. Groet Simyo
Hoi jjongebloed,



Dankjewel voor het aangeven dat je de sms nu wel hebt ontvangen, maar vervelend dat dit met een vertraging is gebeurd, zoals ik hierboven al zei: dat is niet de bedoeling. Daarom ga ik de verbruikskosten voor je vergoeden die zijn ontstaan tot het ontvangen van de 100% sms.



Daarnaast wil ik je aanraden om ook je verbruik zelf in de gaten houden via Mijn Simyo en onze app, daarop kan je ten alle tijden je verbruik inzien. Ook zijn er datacounter apps waarmee je op je telefoon je verbruik in de gaten kan houden. Handige tips daarvoor vind je hier.
Vriendelijk bedankt voor de goede service. Ik zal er voortaan ook zelf op letten zodat het niet nogmaals gebeurd.

mvg jonathan
Helemaal goed, graag gedaan, jjongebloed 🙂

Reageer