.

Beantwoord

Game verbruikt complete databundel ondanks niet in gebruik, kan Simyo iets betekenen?

  • 21 December 2014
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb vanmorgen, voor ik van huis ging een spelletje geprobeerd genaamd 'wear orbits'; na het spel te hebben gesloten en van huis te zijn gegaan

ontvang ik een uur later van Simyo het bericht dat mijn complete databundel verbruikt is!

Zie:
http://postimg.org/image/57pvsm6nj/

Nou heb ik de maker van het spel hier inmiddels van op de hoogte gesteld, en de game gedeinstalleerd.

Simyo: nou zit ik de tot eind van het jaar/ met de kerst zonder bundel, dat is toch een ramp!
kunnen jullie iets voor me betekenen? (ik heb 3g tijdelijk uitgeschakeld).
icon

Beste antwoord door koorelle 21 December 2014, 21:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik denk dat je de spelletjesmaker zult moeten benaderen en niet Simyo.
Vervelend is het allemaal wel hoor, dat snap ik.
Maar je bent er gewoon ingeluist.
Goed dat je 3G uitgeschakeld hebt.
Heb je ook internet uit gezet in "mijn Simyo" ?
Waarom zou ik ergens in moeten zijn geluisd? Ik heb zoals ik al schreef reeds contact opgenomen met de maker.

Die geeft aan dat het een fout en dus zeker niet de bedoeling is, en dat gaan herstellen.

Ik vraag alleen of Simyo begrip kan hebben voor de situatie; en me willen helpen?
Reputatie 7
Op zich is Simyo een heel erg 'begripvol' bedrijf, maar dat zal van geval tot geval gaan worden bekeken. Op voorhand geen garantie. Zeker nu jij stelt dat de spelletjesmaker min of meer zijn fout heeft erkend. Wellicht kun je bij hen een claim neerleggen met kosten van het buiten-je-bundel 3G'en?
Reputatie 4
Badge +8
Je hebt gelijk mvk, het is ingeluisd met een D.
Slordig van me!
Reputatie 7
Slakken zout en kniesoor?!?! 😕

Desalnietemin, inderdaad, wel héél erg slordig hoor.....:p
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mvk, welkom op ons forum!

Ik heb je topic even in het subforum Internet gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo ook makkelijk vinden.

Om gelijk even op je laatste vraag in te gaan; helaas kan ik niets voor je betekenen.
Het is een beetje zwart/wit, je weet dat je bundel op is dus betaal je nu het buiten bundel tarief.
Omdat je ook de oorzaak weet van het dataverbruik (die game) en de ontwikkelaar daarvan al aan heeft gegeven dat het een fout is, zou ik hen aansprakelijk stellen als je nu financiële schade lijdt door hun fout.

Op zich heb je nu €0,51 aan buiten bundel kosten gemaakt, maar garanderen dat je niets meer verbruikt kunnen we niet. Daarvoor dien je op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' uit te zetten.

Je zou de tips van koorelle en RicoK kunnen opvolgen dus.

Reageer