Skip to main content
Hoi!



Omdat ik nu veel in de trein zit (en trein wifi niet zo lekker werkt), wil ik graag mijn internetbundel verhogen. Nu is mijn vraag of dat direct ingaat of pas per volgende maand?



Ik hoor het graag 🙂
Sim only (of prepaid?)

Verhogen dus heb je al een databundel. Volgende maand gaat ie van start.
Ja, ik heb inderdaad al een bundel! Oké thanks. Je kan ook voor nu even mb's bijkopen toch?
Je hebt dus sim only (edit) je kunt 500 MB bijkopen voor 5 EUR, zo vaak je wilt. Geldigheid gedurende de looptijd van de maand.


Hoi RinaJohanna,



Welkom op het Forum!



Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk meer MB's hebt vanwege je treinreizen.



Ik zie dat Friesian je hier goed bij heeft geholpen, want het klopt wat hij zegt. Als jij je internetbundel wijzigt, dan gaat de wijziging de eerste van de volgende maand in. In de tussentijd kun je extra MB's bijkopen via Mijn Simyo.



Om deze maand te kunnen overbruggen totdat je bundelwijziging ingaat, zal ik je eenmalig 1000 gratis MB geven. Deze MB's kun je uitpakken via Mijn Simyo. Ze gaan dan gelijk in en blijven geldig tot het einde van de maand.



Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?



@Friesian, bedankt!



Groetjes,

Asma
Hoi Asma!



Wat een super service, bedankt! 🙂 Ik zal meteen upgraden en volgende maand extra genieten van al die extra mb's.
Hoi RinaJonna,



Graag gedaan! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar

Reageer