Skip to main content
Goedemorgen,



Zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik vorige maand mijn Flex4G weer uitgezet voor mijn abonnement.

Echter geeft mijn Samsung Galaxy S4 nog steeds LTE aan wanneer deze verbinding maakt met mobiel internet. Heb het toestel al een keer aan/uit gezet echter helpt dit niet



om niet uit mijn bundel te lopen, heb ik op mijn toestel nu 4g uitgezet. Kunnen jullie nagaan of Flex4G toch nog ergens op mijn abonnement aanstaat?



Bedankt alvast.



Met vriendelijke groet,



Mark.
Je kunt ook op je Mijn Simyo kijken wat je maand bedrag is. Is dit €5,- hoger dan je Maandtarief voor je standaard internetbundel en is de knop Flex 4G uit niet oranje maar de Knop Flex 4G wel dan kun je er vanuit gaan dat je 4G bundel nog aan staat.



Dan is er iets verkeerds gegaan. Je hebt wel de knop Mijn Abonnement wijzigen wel aangeklikt?



Zie plaatje als voorbeeld




Bedankt voor je reactie.







dit is wat ik zie op t moment. heb ook keurig van Simyo een mailtje gehad dat het Flex 4G is uitgeschakeld. 🙂
Hoi Mark90,



heb ook keurig van Simyo een mailtje gehad dat het Flex 4G is uitgeschakeld.


Dat klopt ook helemaal ;)

Jouw Flex 4G is ook uitgeschakeld sinds begin van deze maand. Je hebt nu alleen nog wél een 4G verbinding op 3G snelheid.

Daarom zie je op je telefoon nog LTE staan en op Mijn Simyo geen Flex 4G meer. Is dit zo duidelijk voor je?





Raytje, dank je voor je uitgebreide antwoord 😳

Reageer