Skip to main content
Hi Simyo,



Even een tipje ventileren. Jullie zijn lekker bezig, klantvriendelijk, goed geprijsd en zo lijkt het met eerlijke intenties (dus niet de vervelende voorwaarden die andere providers hanteren).



Jullie wijze van internetkosten berekenen mag echter nog wel een kleine opdate gebruiken. Je krijgt inderdaad een waarschuwing als je over je bundel heengaat. Maar er iets meer waarschuwingen zouden wel fijn zijn. Zeker omdat je telefoon nu gewoon continu data gebruikt, zelfs al ben je niet actief aan het surfen; google update, social networks. 



Vorige maand heb ik 1 GB extra gebruikt. (1 uurtje youtubube video en je bent er) Hier betaal ik meer dan 100 euro voor. Way to much. Dat zijn echt prijzen uit 2002.



 Natuurlijk kun je dan de bundel verhogen, maar een beetje hulp vanuit de provider zou fijn zijn. Dus; een melding als je meer dan 50,- internetkosten maakt (wil niemand) en het terugzetten in snelheid als je over de bundel gaat. (zoals bv t-mobile)



Thanks
Hoi markbre, welkom op het forum!



Je krijgt 2 SMS-jes, met enige vertraging, omdat je het togoed zo snel verbruikt hebt waren deze SMS-jes mosterd na de maaltijd.



Op een Android met Jelly Bean kan je zelf je maximum instellen, daarna is er geen internetverkeer meer mogelijk, dus ook geen extra kosten. Deze tip is ook mosterd na deze maaltijd, maar helpt je misschien om dit een volgende keer te voorkomen.
Hoi markbre,



Dank je dat je met ons mee wilt denken. Daar zijn we altijd blij mee :)



Het systeem maar Simyo mee werkt, is dat er een aantal malen per dag een update plaatsvind van de verbruiksgegevens. Wanneer we een SMS zouden sturen als je bijvoorbeeld €50 aan datakosten hebt, is die SMS automatisch ook later :(



Het buitenbundel tarief van €0,15 per MB lijkt misschien aan de hoge kant, maar is één van de redenen dat onze bundels zo goedkoop geprijsd zijn. In het afgelopen jaar is dat tarief nog verlaagd van €1 naar €0,15, dus ik ben bang dat daar voorlopig niets aan gaat gebeuren.



Ik heb je idee voor een extra SMS'je wel doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Wellicht vinden ze een manier om dit in te passen, mochten ze dit willen.





Franswon, mijn dank voor het meedenken en de tip!

Reageer