Skip to main content
Ik heb een Simyo abonnement: (belbundel van 300 en internetbundel van 500 mb).

Ik ben door mijn mb's heen. Ik heb gelezen dat ik extra mb's kan kopen. Als ik dit wil doen, geeft Simyo aan dat ik eerst een internetbundel moet kiezen, maar deze heb ik toch??

Waarom kan ik dan geen extra mb's kopen? Wat doe ik fout? Ik betaal nu dus een duur tarief, wat volgens mij niet hoeft en bellen kan pas maandag:-(

Wie weet raad of weet waarom ik dit antwoord krijg?
Hoi Elsd,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je op dit moment geen MB's bij kunt kopen! Dit is natuurlijk alles behalve handig als je standaard internetbundel al op is. Ik kan me dus goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.



Helaas kan ik de bundel niet voor je aanzetten. Om die reden wil ik je dus vragen om het nog eens zelf te proberen. Je kunt dit het beste doen via Google Chrome. Lukt dit niet? Probeer dan nog eens een andere browser. Daarnaast kun je de cookies verwijderen in de browser die je gebruiken. Hiermee zorg je voor een schone lei en kun je de wijziging plaatsen.



Wil je laten weten of het alsnog gelukt is. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het ook graag. We gaan het dan zo snel mogelijk verder uitzoeken voor je.



Groetjes,

Angela
Bedankt voor je reactie. Ik heb vanmorgen contact gehad met een medewerker van Simyo. Ik heb te horen gekregen dat ik een oud abonnement heb, waarbij ik geen mb's kan bijkopen.

Deze medewerker gaat onderzoeken of ik de extra gemaakte kosten terug krijg (Hoewel hij mijn 18 euro wel laag hiervoor vond) en verzoek om 1000 MB voor de rest van de maand te krijgen.

Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie... (Zou ik dus 7 dagen hebben om dit op te maken 🙂 )

Ben benieuwd
Hoi elsd,



Wat vreemd dat je geen MB's kunt bijkopen. De oplossing van mijn collega is een hele goede. Omdat 5 werkdagen wel heel lang zou zijn, heb ik zojuist 1000 MB toegevoegd aan jouw abonnement. Je kunt deze gratis bundel activeren op Mijn Simyo op de overzichtspagina 🙂. Laat je me weten of dit wel is gelukt?



Groetjes, Tiury

Reageer