Skip to main content
Ik had 500Mbps extra besteld voor deze maand en ga er dan eigenlijk vanuit dat hij een dag later te zien is in Mijn Simyo. Als ik nu kijk dan zie ik nog steeds de standaard waarde (1000) en dat ik er al 250 over heen ben en niet de 1500Mbps.

Klopt dit en hoe weet ik dan zeker dat die opdracht is uitgevoerd?
Hoi Emielr,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over het activeren van jouw extra MB's. Als je deze bundel aanschaft, krijg je direct een bevestiging per e-mail. Daarnaast kun je het al vrij snel zien via Mijn Simyo.



Ik heb het nagekeken in het systeem en zie hier helaas geen aanvraag terug. Ik raad je dan ook aan om nog een keer extra MB's aan te vragen via Mijn Simyo. Let dan goed op de bevestigingsmail. Laat je mij weten of het gelukt is?



Groetjes,

Angela
Dank je voor de reactie. Ik heb hem zelfs 2 keer aangevraagd (direct achter elkaar) waarbij de 2e keer ik de melding kreeg dat er al een aanvraag liep en de 2e dus niet uitgevoerd kon worden. Dat zou toch in de logging te zien moeten zijn.

Op zich maakt het misschien nu niet uit als ik tenminste na mijn nieuwe aanvraag van vandaag niet eerst de huidige 250Mbps boven mijn bundel (die nu 1000Mbps staat) hoeft af te rekenen.
Overigens net opnieuw gedaan en nu kreeg ik wel een mail en staat het er inderdaad gelijk bij.
Hoi emielr,



Bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb het doorgestuurd naar diegene die er overgaat. Zo kunnen we er verder naar kijken. Top dat het inmiddels is gelukt. Ik zie het inderdaad terug in je gegevens. Vanaf heden heb je weer meer MB's er bij. De bijgekochte MB's zijn nog geldig tot en met 30 september.



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 🙂

Reageer